Félixblog

... mert az angyalkák nem élnek a földön...

Friss topikok

  • Balogha: Kedves ??? Annyit akartam csak irni, hogy nem vagytok egyedul. Tudom, hogy mit erzel, es nagyon s... (2010.10.28. 14:51) Néhány gondolattal gazdagabban
  • AndráS: Hiszem, hogy mindenkinek küldetése van ezen a Földön. Akiket az Isten szeret, azoknak különleges k... (2010.08.31. 11:57) Úton
  • Füredi 3.0: Szeretnénk, ha tudnád, hogy naponta itt vagyunk ezen a blogon. (2010.08.24. 00:21) Álom volt csupán?

Linkblog

Ma 1 éve

2011.08.05. 09:45 - Felixblog.hu

Elnézést kérek, hogy novemberben minden átmenet nélkül felhagytam a blog írásával.

Feleségem kérte, hogy ne ezen a csatornán keresztül osszam meg az érzéseimet, gondolataimat, ha már mindenképpen muszáj nekem erről beszélnem. Egyelőre nem találtam meg azokat az érveket, amivel meg tudom őt győzni, hogy folytathassam a gondolatözön megosztását itt, de keresem rendületlenül. Mert úgy érzem, van miről beszélnem, van mit megosztanom barátokkal, ismerősökkel, ismeretlenekkel.
Nagyon hosszú volt az elmúlt év, rengeteg belső munkával telt, és úgy érzem, nagyon sok dolgot a helyére tudtam tenni, így mindenképpen erősebb lettem ez alatt az idő alatt.

Aki ismer, tudja mi módon tud velem kapcsolatba lépni. Mindig nyitott vagyok egy beszélgetésre.

A bejegyzés trackback címe:

https://felix.blog.hu/api/trackback/id/tr613127410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása