Félixblog

... mert az angyalkák nem élnek a földön...

Friss topikok

  • Balogha: Kedves ??? Annyit akartam csak irni, hogy nem vagytok egyedul. Tudom, hogy mit erzel, es nagyon s... (2010.10.28. 14:51) Néhány gondolattal gazdagabban
  • AndráS: Hiszem, hogy mindenkinek küldetése van ezen a Földön. Akiket az Isten szeret, azoknak különleges k... (2010.08.31. 11:57) Úton
  • Füredi 3.0: Szeretnénk, ha tudnád, hogy naponta itt vagyunk ezen a blogon. (2010.08.24. 00:21) Álom volt csupán?

Linkblog

Gyereknevelés I.

2010.08.11. 21:36 - Felixblog.hu

Címkék: gyereknevelés terhesség szerelem születés büszkeség márton nagyszülők

Ahogy írtam, feleségemmel nagyon egy hullámhosszon voltunk, mély és őszinte szerelmet éreztünk egymás iránt.

A terhesség minden pillanata csodálatosan telt, feleségem nagyon strammul viselte a szerencsés módon viszonylag ritka kellemetlen együttjárókat, reggeli rosszulléteket. Soha nem láttam olyan szépnek őt, mint amikor rámmosolygott, büszkén mutatva a kerekedő pocakját. Nyilván mindenkinek megvan az ilyen beállás, mikor profilból fényképezik le a boldog kismamát.

Aztán '91 márciusában megszületett Márton fiúnk.

Hatalmas öröm, hatalmas boldogság, hatalmas felelősség.

3-4 hónapig anyósoméknál laktunk, rengeteget segítettek, nagyon sokat tanultunk tőlük. Aztán a nyáron albérletbe költözhettünk, praktikus módon anyósomék lépcsőházában, 2 szinttel fölöttük.

Élveztük az önállóság kínálta szabadságot, élveztük Márton fejlődését. Hál'istennek soha semmilyen gond nem volt vele, a tanácsadáson mindig feszítettünk a büszkeségtől, mikor agyon dícsértek bennünket.

Azonban mégsem volt minden felhőtlen.

Alapvető szemléletbeli különbség volt közöttünk a gyereknevelésben. A feleségem, mint édesanya, nehezen viselte a Márton sírását, szerette volna éjszaka áthozni közénk, hogy mihamarabb megnyugodjon, és visszaaludjon.

Én bezzeg a poroszos, ridegtartásos nevelés híveként nem engedtem, hogy megtegye, maximum annyit, hogy átmenjen hozzá, és megpróbálja visszaaltatni a helyén, illetve jópárszor én is próbálkoztam ezzel, inkább sikertelenül.

Én marha, óóó én marha!

A bejegyzés trackback címe:

https://felix.blog.hu/api/trackback/id/tr512215592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása